(073) 107-65-67
(098) 070-07-14
(095) 158-21-33

City Guide (СітіГід)

код товару: 408
Ціна:
250 грн
Немає в наявності
Обмін та повернення товару Обмін та повернення товару здійснюється протягом 14 днів після покупки
Оплата Оплата: При отриманні, Картою онлайн, Безготівкова, VISA/Mastercard
Оплата частинами від ПриватБанку Оплата банківською карткою On-line Оплата на картку МоноБанку
Загальна інформація
Як більшість із нас знає, СітіГід (City Guide) — розробка пітерської компанії «МІТ Геоматика», яка побачила світ у 2006 році. Програма всі ці роки активно розвивалася, а розробники не шкодували сил на реалізацію різних нових ідей та функцій. Так, наприклад, їхній власний алгоритм побудови маршрутів з урахуванням пробок навіть захищений патентом.

Існують різні версії ПЗ СітіГід, призначені для Windows Mobile, Windows CE, Windows XP (і новіших), iOS, Java, Symbian, Android та ін. У цьому огляді ми будемо розглядати версію для ОС Android, датовану 9 серпня 2013 року офіційно називається "СітіГід 7.8 SP2" і носить цифровий індекс версії 7.8.352. Цікаво, що над оновленням версій йде дуже активна робота. Причому не лише виправляються помилки сумісності, але також вносяться й серйозніші зміни щодо алгоритмів прокладання маршрутів, прискорення пошуку тощо. І все це в рамках однієї версії 7.8, яка була анонсована 17 травня 2013 року.

Ціноутворення та ліцензійна політика
Зустрічати цей продукт ми не по «одязі», а по ціннику. Безкоштовно програма працюватиме лише 15 днів, після чого її запуск стане неможливим. "Вхідний квиток" найдешевше обійдеться мешканцям двох столиць - для них вартість самого ПЗ і карт Москви, Московської області, Пітера, Ленінградської області та оглядових карт Росії та Європи обійдеться в 990 рублів. Це найдешевший пакет. За 1150 рублів можна придбати "Дві столиці + Регіон". Від попереднього пакета він відрізняється тим, що можна буде на вибір встановити карту одного з регіонів РФ. Карти всієї Росії коштуватимуть 1800 рублів. Максимальний цінник у 2390 рублів оголошено за пакет «Співдружність», куди, крім самого ПЗ та карт Росії, входять карти Білорусії, України, Латвії та Фінляндії. Карти регіонів та країн можна купувати й окремо – цінники варіюються від 300 до 1000 рублів. Усього доступні офіційні карти 10 країн. Також є можливість використання безкоштовних карток OSM (проекту OpenStreetMap), які можна завантажити, наприклад, звідси.
Одного разу заплативши за продукт та карти, користувач отримує безстрокову можливість оновлення програмного забезпечення та самих карток. Жодної додаткової плати за пробковий сервіс тощо. не стягується. Одна ліцензія передбачає встановлення ПЗ лише на один смартфон або навігатор та його подальше некомерційне використання. Перевстановити продукт з одним ключем можна лише три рази, після чого доведеться писати в службу техпідтримки з поясненням причин, чому знадобилася ще одна переустановка.

Системні вимоги
Формально системні вимоги ніде не озвучені, а інсталяція регулюється виключно механізмами магазину Google Play, який не дозволить виконати встановлення на несумісний пристрій. Імовірно, програма призначена для Android OS версій 1.6-4.2. Інсталяційний пакет займає 30 МБ, а розмір папки на накопичувачі після встановлення самої програми, а також карт Москви та Московської області становив 214 МБ. Якщо говорити окремо про файли з картографією, то для Москви розмір файлу карт становив 105 МБ, 78 МБ — для області, а, наприклад, карта Приморського краю виявилася несподівано більшою за московську — 139 МБ. Оглядова карта доріг Росії додасть до скарбнички ще 71 МБ. Ну, а всі карти Росії, що входять до пакету за 1800 рублів, вимагатимуть приблизно 3 ГБ вільного місця!
Крім того, програма не завжди перевіряє (чи робить це некоректно) наявність вільного місця перед закачуванням чергової вибраної картки. В одному з випадків це призвело до краху застосування та неможливості його подальшого запуску.

Функціональність
Щоб одразу відповісти на різні питання про те, що програма може, а чого не може, ми зібрали інформацію про її функціональність в одну таблицю.

Інтерфейс
Ручне масштабування картки під час навігації так
Індикатори акумулятора / супутників / GSM так   /   так   /   так
Зміна орієнтації картки так
Інформація про пробіг так
Екран огляду супутників ні
Режим 3D так
Нахил карти так , кілька градацій
Панель швидкого доступу так , налаштована
«Дорожній комп'ютер» так
Нічний режим так
Пошук
Адресний так
За координатами так
POI навколо / у точки / у фінішу так   /   так   /   так
Робота з маршрутами
Зберегти/завантажити так
Імітація їзди за маршрутом так
Відображення цілком так
Робота з треками так
Режими роботи: легковий авто / вантажний / пішохідний так   /   ні   /   так
Картографія
Оновлення карт безкоштовне
Постачальник карт Н/Д
Встановлення сторонніх та безкоштовних карток так , на базі OSM
Онлайн-сервіси
Відображення пробок так
Динамічні POI так
Друзі на карті так
Тематичні стрічки новин так
Заборона виходу до мережі так


Інтерфейс
Інтерфейс СітіГід 7.8 досить типовий для навігаційних програм, але є в ньому кілька особливостей, про які трохи нижче. Загалом усі елементи управління — під рукою. По ходу руху можна змінювати масштаб і нахил карти, причому у всіх положеннях, крім самого верхнього, будинки та будівлі відображаються відповідно до їхньої реальної висоти.


Інтерфейс не гальмує навіть на низькопродуктивних системах завдяки повноцінному використанню апаратного прискорення OpenGL.

Сам інтерфейс програми працює у двох режимах – горизонтальному та вертикальному. Перший зручніший практично у всіх випадках, крім роботи зі списками. У ньому відображається більше інформації та з ним зручніше працювати.

Пошук та робота з карткою
Пошук традиційно складається із трьох підпунктів: адресний, за координатами та POI. Адресний реалізований приблизно як у всіх: послідовно вводяться місто, вулиця та будинок. На клавіатурі після кожного натискання залишаються лише доступні для набору літери. СітіГід, зрозуміло, розуміє корпуси та літери в нумерації будинків. Крім того, замість номера будинку можна за адресою вказати назву іншої вулиці, з якої перетинається спочатку введена. Також завжди можна переглянути список будинків на цій вулиці та вибрати потрібний.

Пошук по POI – окрема історія. База даних різних об'єктів вражає. Тільки основних категорій POI цілих 24, а кожна категорія містить часто масу підкатегорій. Наприклад, пункт «Автомобілістам» складається із 14 підкатегорій! Тут і заправки, і штрафстоянки, і автосалони, майстерні, прокат, паркування, автомийки, автозапчастини та ін. Чим погана така база? Важко стежити за її актуальністю. Наприклад, на ній поряд із будинком автора відображено магазин, якого там немає вже близько 6-7 років. Тому шкода, що немає функції "повідомити про помилку" прямо з інтерфейсу пошуку об'єктів. Це можна зробити тільки через заявку на сайті компанії, також доведеться спочатку пройти процес реєстрації.
А ось користуватися базою POI не дуже зручно – доводиться звикати. Наприклад, щоб подивитися, що знаходиться навколо того чи іншого місця, одного дотику буде недостатньо — у меню, що з'явилося після дотику, буде тільки «поїхали» і «додавання в обране». Щоб "озирнутися", доведеться зайти в меню "Пошук", вибрати "Місця інтересу", потім заповнити поля "Де" та "Що". І ось якраз у пункті «Де» можна вибрати варіант «Поруч», після чого інтерфейс поверне вас до карти, де вже можна пальцем вказувати місця (точніше, виводити їх прокручуванням у центр екрану), навколо яких ви хочете знайти потрібні об'єкти.
Ну а далі механізм управління пошуком стає логічним: обравши «Що», ми потрапимо на список об'єктів, відсортованих за віддаленістю, а якщо натиснемо на «Категорія», то можна буде встановити додатковий критерій сортування підсумкового списку. Якщо списком дивитися незручно, є кнопочка «показати все», після натискання на неї ви повертаєтеся на карту, усіяну відповідними маркерами та підписами. Це плюс.
Побіжний 15-хвилинний перегляд бази по Москві залишив змішані почуття. З одного боку, об'єктів у ній багато, з іншого боку — зрозуміло, далеко не всі. Також є помилки, коли об'єкт присутній, але він метрах в 700 від зазначеного місця (тобто в базу для нього була введена помилкова адреса). Напевно, відносно непоганим виходом із цієї ситуації було б дати можливість користувачам додавати об'єкти прямо з інтерфейсу програми, як це відбувається з динамічними POI.

Коротке резюме
Сподобалося: все традиційно, жодних несподіванок, багата тематика та сама база POI.
Не сподобалося: актуальність інформації в базі POI залишає бажати кращого, незручний інтерфейс пошуку та перегляду POI – доводиться звикати.

Маршрути
Мабуть, головне завдання навігаційної програми – прокласти адекватний та оптимальний маршрут. З цим у СітіГід більш-менш лад, але традиційно хочеться відзначити деякі деталі.
Головний козир – миттєве прокладання маршруту. З Москви до центру Владивостока із встановленими картами спільних доріг Росії, Москви, МО та Приморського краю на платформі з одноядерним Cortex A9 1 ГГц це зайняло менше 2 секунд! З Москви до Мурманська із встановленими детальними картами всіх проміжних регіонів — менше секунди, тобто. взагалі непомітно для користувача.


Самі маршрути цілком адекватні. Немає ніяких дурниць на кшталт прокладки маршруту через центр Москви, де ви «зберете» всі світлофори та дрібні локальні пробки. Побудова з урахуванням пробок теж цілком адекватна, але хотілося б, щоб якщо раптом об'їзд пробки виявлявся за часом, з погляду СітіГіда, на хвилину коротше, він не пропонував його зовсім, оскільки на практиці накручування кілометражу по дворах і стояння на виїздах з них це та ще затія. Стояння в 15-хвилинній пробці на магістралі, швидше за все, виявиться коротшим за часом.
Проте проблем тут немає. Якщо ви не послухаєтеся поради навігатора і не повернете туди, куди він вказує, він вважає за честь відразу перепрокласти маршрут і не спробує повернути вас на колишній. Це також великий плюс.


Але в цьому мінус, що стосується інтерфейсу. Пробки при прокладеному маршруті стають видні лише на масштабі 1:150 000, коли на екрані видно не більше 2 км дороги. Так що після прокладання маршруту дорожню ситуацію на ньому відстежити вже важко (можна стерти палець об екран при прокручуванні). Також видимість пробок обмежена в принципі. Наприклад, перебуваючи в Москві, оцінити, чи є пробка на проїзді через Вишній Волочок, неможливо. Водночас чуття і Яндекс хором кажуть, що є, нікуди вона не поділася.

Коротке резюме
Сподобалося: адекватні маршрути, миттєве прокладання, автоматичне перепрокладання при виході з маршруту.
Не сподобалося: при прокладеному маршруті пробки на ньому видно лише за дуже великого масштабу відображення карти.

Голосові підказки
Усі майже стандартно. Є попередження про події (DPOI), маневри та наближення до об'єктів, а також про перевищення швидкості. Є безліч налаштувань: наприклад, можна встановити дистанцію і час для попереджень про майбутні маневри, поріг перевищення швидкості і т.д. Меню налаштувань дозволяє і вимкнути голосові та візуальні сповіщення про всі вищезгадані події окремо.
Також СітіГід не забуде попередити вас про радари та штучні дорожні нерівності («лежачих поліцейських»).

А ось змінити звуковий профіль не можна — втім, жодних претензій до поточного немає. Ну, хіба що він іноді потішить вас фразою «Увага, ви наближаєтеся до можливої засідки ДІБДР». Партизанщина пряма…

Тестування
Ми провели кілька тестів щодо продуктивності ПЗ та комфорту роботи з ним. Як тестові платформи в наших руках опинилися два планшети і один смартфон.

Всі вони свого часу побували в нашій тестовій лабораторії та мають повноцінні огляди, посилання на які ви знайдете в короткій таблиці технічних характеристик нижче.

Zopo ZP100 Prestigio Multipad 4 Ultimate 8.0 3G Pipo Max-M7 Pro 3G
Екран 4,3″, 960×540 8″, 1024×768 8,9″, 1920×1200
SoC MediaTek MT6575 @1 ГГц, 1 ядро Cortex A9 MediaTek MT8389 @ 1,2 ГГц, 4 ядра Cortex-A7 Rockchip 3188 @ 1,6 ГГц, 4 ядра Cortex-A9
Графіка PowerVR SGX531 PowerVR SGX544MP Mali-400 MP4 @600 МГц
Оперативна пам'ять 512 МБ 1 ГБ 2 ГБ
Флеш-пам'ять 4 ГБ 16 ГБ 16 ГБ
Батарея 1650 мА·год 4850 мА·год 6300 мА·год
Операційна система Android 4.0.3 Android 4.2.1 Android 4.2.2
Середня роздрібна ціна 4999 руб. (7) 8990 руб. (20) ≈9700 руб.

Всі вони свого часу побували в нашій тестовій лабораторії та мають повноцінні огляди, посилання на які ви знайдете в короткій таблиці технічних характеристик нижче.

Смартфон виступав у ролі щодо сучасної бюджетної платформи, щоб оцінити придатність програмного забезпечення для роботи на низькопродуктивних системах. Планшет Prestigio також уособлює середній сегмент, а Pipo тяжіє до вищого класу щодо продуктивності та інших своїх характеристик. Принагідно пара непопулярних «китайців» (про назву брендів можна сказати лише фразою «гусари, мовчати!!») дадуть нам зрозуміти, наскільки розробники ПЗ довіряють маловідомим платформам: чи буде можливе встановлення ПЗ через Google Play.

Встановлення
З установкою виникли деякі труднощі, але провини СітіГіда у тому немає. Проблема полягала у малому обсязі вбудованої пам'яті на ZP100, т.к. у ньому найбільший доступний розділ на внутрішньому накопичувачі - всього 2,3 ГБ, який і так уже був забитий тестовими програмами. Тут ще важливо пам'ятати, що встановлення ПЗ на SD-карту в ZP100 неможливе, оскільки внутрішній накопичувач і так вже розбитий на розділи, через що вбудована в Android 4.0.3 функція перенесення встановлених програм маніпулює тільки ними, а встановлену SD-карту ігнорує ! Щоб перенести додатки на карту пам'яті, треба її відформатувати в EXT2 і скористатися утилітою Link2SD. Іншими словами, встановити повний пакет карток «СітіГід — Росія» без особливих хитрощів на ZP100 не можна, він не поміститься на внутрішньому накопичувачі. По суті, вам залишиться тільки придбати дешевшу ліцензію типу «СітіГід — Дві столиці», а карти, що не вистачають, потім докуповувати окремо, наскільки це дозволить накопичувач. Тоді проблем не буде.

Час завантаження
Для чистоти експерименту ми прибирали все зайве з автозавантаження систем, потім перезавантажували кожну і чекали на момент, коли завантаження процесора спаде до типового значення «простою». Після цього засікався час з моменту натискання на іконку до появи карти на екрані. У результаті ZP100 на запуск знадобилося 12 секунд, а обом планшетам - рівно по 9 секунд.

Час прокладання маршрутів
Як і раніше, ми будували маршрути з півдня Москви до Оленегорська та Владивостока (для цього завантажувалися деталізовані карти відповідних областей). Результат не залежав від платформи та відстані та завжди був приблизно близько двох секунд. По суті ви навіть не помітите, як це відбувається. Після натискання кнопки «поїхали», яка дає старт прокладці маршруту, на екрані відразу з'являється трек, а ще через секунду фокус на карті переміщається назад до точки старту.

Утилізація ресурсів системи
У плані використання апаратних ресурсів СітіГід 7.8 фантастично невибагливий. На ZP100 після старту програми залишається вільною 79 МБ оперативної пам'яті. У режимі простою (коли смартфон знаходиться на одному місці в режимі відображення карти) завантаження процесора практично дорівнює нулю, а під час руху маршрутом зі швидкістю близько 120 км/год завантаження не перевищує 65%. Для планшета Prestigio у разі вона становить трохи більше 19%, а вільної пам'яті після старту залишається 530 МБ. Частково таких успіхів досягнуто завдяки використанню апаратних функцій OpenGL.

Обсяг мережного трафіку за подорож
У плані споживання мережного трафіку жодних сюрпризів: при русі московськими та підмосковними пробками СітіГід споживає приблизно 1 МБ/год. Ці дані отримані вбудованим в Android моніторингом мережного трафіку і, як кажуть, можуть відрізнятися від того обсягу, який зареєструє оператор мобільного зв'язку відповідно до політики обліку на вашому тарифному плані.

Техпідтримка
Користувачам доступні три способи звернення до техпідтримки: багатоканальний телефон для Москви та Пітера, електронна пошта та форма на сайті, по заповненню якої в системі створюється звернення, яке потім можна відстежувати. Також на сайті є невелика база знань, де можна знайти відповіді на деякі популярні питання.
У процесі тестування ми двічі зверталися до спеціалістів компанії через сайт. Обидва рази відповіді приходили лише через 2-3 години, що за сучасними мірками дуже оперативно!

Висновки
В цілому СітіГід 7.8 залишив про себе цілком сприятливе враження. Особливо вразила швидка робота ПЗ та миттєве прокладання маршрутів. Також непогано виглядає карта в тривимірному режимі, де вдома відображаються з відповідною висотою, і головне, що даний режим перегляду карти або руху по маршруту цілком собі практичний, і ним можна користуватися. При цьому екран не перевантажений зайвою графікою та інформацією.
ПЗ адекватно будує маршрути і непогано справляється з об'їздами пробок — правда, в режимі прямування маршрутом пробки на карті стають видно тільки на дуже великому масштабі.
Пошук зручний, а от попрацювавши з базою POI, хочеться рекомендувати розробникам приділити увагу проектування інтерфейсу. До того ж база погано чиститься, і в ній є чимало застарілої та неточної інформації.
Дорожня мережа досить докладна, але місцями в областях хотілося б більше деталізації. А так причепитися особливо нема до чого. Щоправда, дуже хочеться сказати творцям, що траса М2 («Сімферополька») в Московській області з моменту свого відкриття в 1980 році ніколи не мала швидкісного обмеження в 90 км/год, що ми і зробили (дивно, що за 9 років ніхто в нас це не випередив). Тому ще одним побажанням буде налагодження активнішого зворотного зв'язку з користувачами, і бажано — прямо з інтерфейсу самої програми.
Ну і останнє зауваження: добре, щоб після видалення програми вона також видаляла з пам'яті всі свої файли, включаючи завантажені карти. У нашому випадку на всіх трьох пристроях мертвим вантажем повисло кілька сотень мегабайт, які довелося видаляти вручну.

Переваги
  • помірне ціноутворення та розумна політика апгрейдів
  • хороша функціональність
  • зручний інтерфейс
  • можливість використання безкоштовних карток
  • велика база POI
  • адекватна побудова маршрутів
  • вкрай низьке споживання системних ресурсів

Недоліки
  • претензії до актуальності бази POI
  • незручний інтерфейс та сама процедура роботи з POI
  • пробки на маршруті видно лише у дуже великому масштабі
  • для повної версії з картами Росії знадобиться понад 3 ГБ місця
  • відсутність пішохідного режиму та режиму для вантажного транспорту
  • після видалення програма залишає у пам'яті пристрою всі завантажені карти та файли
Усі фото товару
photo photo photo photo photo

    Залиште відгук

    FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Because once you create a FlipBook, market it, share it & Earn it, it can technically sell itself. Learn More https://www.youtube.com/watch?v=JfRrd79oCfk?14995
    Достоинства: FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Because once you create a FlipBook, market it, share it & Earn it, it can technically sell itself. Learn More https://www.youtube.com/watch?v=JfRrd79oCfk?14995
    Недостатки: FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Because once you create a FlipBook, market it, share it & Earn it, it can technically sell itself. Learn More https://www.youtube.com/watch?v=JfRrd79oCfk?14995



    © Copyright «GPSMobile» 2010—2024